Soalan ramalan SPM 2010-Physic

Ahahaha,tajuk macam serius je kan. Actually aku bukan nye nak bagi soalan spot SPM betul-betul pun. Yela, aku nie amik SPM pun tak tahun nie jauh sekali penggubal soalan yang tahu soalan apa yang bakal keluar kan. Sorry la kepada sesiapa yang google-google tu tiba-tiba termasuk blog nie. Hee

Actually, tadi aku dapat message dari unknown. Tak tau pun siapa sebab number takde dalam simpanan. Bila tanya die siapa tak mau bagitahu pulak. Aish, tak yah nak anonymus sangat lah. Haha. Tetibe, message yang die hantar tu message yang mengandungi tajuk-tajuk yang aku rasa dari subjek Physic SPM. So, aku jangka maybe ini soalan spot untuk tahun nie kot. Nak kata soalan spot final exam aku, aku sem 2 pun x start kelas lagi. HAHA
Pic from google
Well, niat die baik betul nak kongsi soalan spot dengan aku. Tapi, aku tak amik SPM la tahun nie. Hehe. Orang dah lepas SPM la dik. Hihi. Tetibe bila dapat message tu teringat pulak zaman-zaman SPM dulu. Bila dah time macam nie memang banyak betul message masuk bagi soalan target la soalan spot la. (kantoi bawak handphone)

Dapat pulak dari kawan-kawan yang dari macam-macam sekolah and negeri. Kadang-kadang bila kumpul-kumpulkan semua message yang dapat untuk setiap subjek macam semua topik pulak yang masuk.Hee. Dulu time dah malam exam tu tawakal la jugak tengok dan selak-selak soalan spot yang dapat. Bila dah dapat paper exam dalam dewan adelah tak sampai 10% pun dari soalan spot yang masuk. Nasib tak 100% percaya.

Pengajarannya adik-adik jangan bergantung harap sangat tu kat soalan-soalan spot nie. Percaya dengan diri sendiri. Kita kan dah usaha sehabis baik kita ulangkaji semua subjek-subjek untuk SPM. Setakat nak tengok-tengok tu bolehlah, jangan percaya sangat. Eceh.. Ye-ye je nasihat orang ye. Hehe

Alang-alang ni amik kesempatan lah ucap Selamat Maju Jaya kepada semua pelajar yang menduduki SPM tahun nie. Eh, tak terlambat sangat lagi kan nak wish nie. Hehe, Especially untuk warga Maximus Generation SM Sultan Abdul Halim. :) Good Luck!!

p/s: budak-budak SPM sapa nak spot physic tu message lah aku. aahhahahaha

Comments

Ninie said…
kak mya!! adik nak soalan spot physics sem 2 punye!! hehh
luvly mya said…
adik, yg tu nnti akak bagi senyap2 kay. kih3
Anonymous said…
Kalau yg macam saya yg tak ulangkaji ni amat perlu soalan spot tu!! Tolongggggg~~
luvly mya said…
anon : aish, jangan percaya sngat soalan spot dik oi :)

Popular Posts