It feels good to be at home ♥

Ho yeah! Sekarang nie sedang berada dirumah dengan family tercinta. Perasaan tu tak dapat nak ditafsirkan camne. Gembira to infinity. HAHA. Baru perasan dengan diri sendiri. Bila makin besar macam nie makin senang rasa homesick rindu family. Why eh? Hee

Sekarang tengah cuti mid-sem. Cuti seminggu. Hoyeah-hoyeah. Tapi sebenarnya tak boleh nak hoyeah-hoyeah sangat laaa. UiTM saje je tau buat lepas cuti sem nie ade Test 1. Warghhh. So maknanya tak boleh lah nak enjoy sangat. Kena lah study untuk test kan? ( hopefully) Walaupun dalam kepala otak nie banyak je merangka benda yang nak dibuat tym cuti nie. Aish +_+
Mood happy nak cuti mid-sem :)
Well, sekarang nie aku tengah pening nak isi borang UPU macam mana. Back to my entry before nie aku dah cakap kan aku pening nak buat kos ape sume. Aish. Fenin la fenin! Benci betul bila berada dalam dilema nie. HAHA

Aku pun dah taktau nak cakap apa lagi nie. Blank pulak tiba-tiba. Hee~ Apa-apa pun to all asasian puncak alam, enjoy your holiday kay. Holiday-holiday jugak study jangan lupa.wakkaka, (pesanan untuk diri sendiri).   Jangan berbelanja lebih-lebih sangat. Mentang-mentang elaun dah masuk kan. :)

Comments

Kipas lipas said…
hepi holiday n semoga jd penternak lemak fama berjaya...o_0
Ajie Mohd Tahir said…
hahha...oo yeah!cuti~
lagi best bile cuti dgn elaun.
nk bjln pon rse sronok je.XD
ayun said…
ko apehal sket2 cuti sem. sket2 cuti sem. ceh.
Ninie said…
aku xleh nak enjoy lg sbb elaun tak masuk :/
luvly mya said…
kipas lipas : tu yang dirisaukan tu, aish+_+
luvly mya said…
ajie : haha, kan3 tapi ingat jangan enjiy sakan sangat. hee
luvly mya said…
ayun : jealous much ey? haha, aku cuti mid sem la nie
luvly mya said…
ninie : saja xnak bagi kau enjoy lagi tue. haha. die suh study lu :P

Popular Posts