BBQ Night - Bonding time :)

Hoyeah! Minggu lepas memang adalah minggu yang mengenyangkan perut. Perut kenyang suka hati kan :) So, last sunday kelas aku ada buat BBQ. Lebih kurang macam aktiviti kelas la. It is a good thing la. Selain dari dapat makan sampai kenyang dapat jugak mengeratkan hubungan silaturrahim sesama ahli kelas. Hee. Yela, masa selama setahun ( x sampai pun) tak sempat nak kenal-kenal sangat. After asasi nanti masing-masing punya arah tuju dah berlainan kan.

Banner buat sendiri. Hehe
Memang banyak sangat makanan yang ada malam tu. Banyak sangat sampai tak termakan semua. HAHA. Ayam kalau ikut peruntukan sorang dua ketul tapi aku hanya mampu makan seketul je. Ada sosej keju,sosej biasa, kek  sampai 3 jenis. Kek buah ( aku buat!haha, nak jugak), cheese cake, and lastly yang paling melelehkan air liur is choc indulgence secret recipi. Sedap weh!!! Fevret tu. Tembikai lagi as a dessert. Nasi goreng, kue tiaw peghh tak terlist semuanya.

Some of the food
For me, memang worth it gila sebab bayar RM10 JE! Makan punya lah  berlambak-lambak. Siap dapat gift lagi as kenang-kenangan. Malam tu pun siap ada buat award-award lagi tau. HAHA, Tak boleh belah kan. Antara award yang dipertandingkan (?) is Unique, Stylo, Genius, Sempoi, Hotstuff, and Casanova. Kih3. Macam nak gelak-gelak je dengan award-award die. Hee :p Anddd, guess what aku dapat award ape? 
Bergambar dengan hotstuff ni :P
Aku dapat award stylo weh! LOLOLOLO. Memang nak gelak! Kah3. Dah dapat terima jelah kan.celah mana stylo pun aku taktau. Selain dari ada award-award macam ni, kitorang ada jugak buat tukar-tukar hadiah. Kitorang dah cabut undi awal-awal so bolehlah nak beli hadiah untuk orang tu macam mana kan. Tapi kene rahsia-rahsia lah. Hehe. Well, aku suka gila dengan hadiah yang aku dapat, Aku dapat perfume Body Shop. Thanks a lots nest :) Suka!
Hadiah yang aku dapat
I really have a great time with you guys. Malam tu perut kenyang. Gelak tak hingat sampai rasa nak semput-semput aku tergelak. Masing-masing pun bagi kerjasama yang terbaik. Dengan ayam yang sepenuhnya dibakar oleh budak lelaki. Kitorang takyah tolong pun. Haha. Bagus betul.Well done untuk semua. Tanpa semua tak jadi jugak and thanks to Mira Mahmood as the mastermind. Great job babe :) 



Maaf gambar memang tak clear.Dah lah malam kan dengan lampu yang tak berapa nak terang. Plus guna kamera fon pulak.Memang beginilah hasilnya. Tunggu-tunggu kawan-kawan yang lain upload dalam facebook macam lambat je lagi. Hehe.
Favourite picture of the day :)
Best sangat. Memang malam yang tak boleh dilupakan. Boleh masuk list perkara yang tak boleh dilupakan tahun 2011 nie. Hehe. Uhh, x lama dah dengan budak kelas nie. Lebih kurang 2 bulan je lagi nak habis asasi
:(. ♥♥♥


p/s : okey bye. nak pi hafal surah. denda sebab failed test physic. KAH3 +_+

Comments

Ninie said…
asal muka aku kecik? haha joke2.
weh aku nak gmbr2 mlm tu. tp aku da deactivate fb. cmne nak tagging ;((
luvly mya said…
haha, muka semua orang kecik. muka aku je besar. wakakaka :P takpe weh, nanti activate tag lah :)
Mira Hana said…
aku nak nanges..:(sumpah jeles yang membuak sekarang
luvly mya said…
mira hana : alaaa, janganlah jeles yang :(
khalida said…
kte suke baju awk pkai tu!!haha
noni said…
eh. mia upanya !
xsngka pulak jumpa blog mia.
btw. nice blog dear !
luvly mya said…
baju semangat tu khal! ahaha
luvly mya said…
ehhh. hai kak azni. hik3. malu la jumpa blog saya :P

Popular Posts