Buang tebiat.

Hello and Assalamualaikum :)

Heyya, apa khabar semua? Baik-baik sahaja? Hihi. Hoyeah. Memang aku buang tebiat sekarang ni. Dah lama tak update blog tetibe nak update blog tengah-tengah malam ni kan. Chantek sangat la tu. Hee. Bukan apa. Bosan dah ni weh. Nak tidur tak boleh. Puas da aku tutup mata kejap-kejap. Konon kalau tutup mata kejap-kejap tu boleh tidur cepatlah? Elehh.

Puas dah aku tatap wall facebook lama-lama. Takde bende. Bosan. Bukak blog baca blog sana, baca blog sini. Dah habis semua. Bosan. Sekali tertengok pulak video MAX 24 :7 ni ha. Lagi terbeliak mata aku tak boleh tido. Keh3. Alaa, tu group yang ala-ala kpop malaysia tula. Sumpah tengok video tu dapat buat gelak-gelak sedangkan hati tengah rawan. Tehee. Jambu-jambu jugak abang-abang MAX24:7 ni 0.0

Hee. Duk merengek tak boleh tido ni tetibe teringat kawan aku cakap. Daripada bazir masa tengah malam duk online benda tak berfaedah ni, baik pergi buat amal ibadat sikit. Paling-paling dapat tambah saham time bulan puasa ni ye dak? Hihihihi =-=

Okaylah. Tu je aku nak membebel. Saja nak merepek-repek. Merepek kena sikit-sikit je tak boleh banyak-banyak. Hihi. Tiba-tiba aku rasa lapar sekarang ni. Oh! Aci tak sahur awal macam ni. Hurmm.Hehe. Okaylah, Selamat malam buat siapa-siapa yang masih belum tidur. Assalamualaikum :)

Comments

Dr. Amirah said…
ohohoi! da check email da sayang?.. IMYSM!
::ienafazlyna:: said…
hot topic sekarang nie kat blog, mesti MAX 24:7 tu kan?hahahha..muka yg xleh blah tiru gaya K-POP
Amirah Rashid said…
haha. same laa. klau bosan smpai golek2 dkt katil tu. tp tak tdo2 jgk :D tp jgn hrp laa nk tgk vid max 247 tu -..- haha
shafariza labai said…
aku tgok video tu de cik epal jugak..haha

Popular Posts