Hari rayaku tahun ini.

Hello and Assalamualaikum :)

How`s ur eid everyone. Hehe. Mesti semua tengah mood raya lagi ni kan. Lek luu baru hari raya ketiga kann. Hihi. Amacam raya? Banyak makan lemang ketupat rendang? Duit raya banyak tak terkumpul? Hee. Raya aku tahun ni biasa-biasa je. Sama je macam tahun-tahun sebelumnya.

Tapi ada jugak rasa macam raya aku tak best tahun ni :) Mungkin sebab raya tahun ni tak macam apa yang aku harapkan kot. Haha. Anyway, mine is still awesome sebab dapat beraya dengan semua keluarga tercinta, sanak saudara yang dah lama tak jumpa. Alhamdulillah :)


Oh! Before terlupa. Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua :) KAH3. Mari gelakkan saya  dah hari raya ketiga baru nak wish. Maaf atas segala kekhilafan sama ada yang sengaja atau tidak sengaja. Maaf andai terkasar bahasa ataupun terguris hati. Kawan-kawan yang ada wish raya kalau tak reply sorry. Hihi. Line tak berapa bagus and time-time tu laa takde kredit. Hihi.

Tahun ni aku rasa macam aku tak makan banyak sangat kot. Kot lah. Hehehe. Aku control gilaa nafsu taknak makan lemang. Sedangkan favourite kot. Musim raya bukan senang nak dapat kan. Hurmm. Bukan control sebab nak diet. Hell no. HAHA. Sebabnya aku takut asthma. Tapi at last aku asthma jugak. Ceh. Kalau tau baik aku hentam je lemang cukup-cukup. Hurmm

Okaylahh, nak kemas-kemas barang dah. Esok dah nak balik rumah. Rumah nenek sekarang ni pun dah sunyii je sebab semua pakat dah balik ke rumah masing-masing. Balik rmah sambung beraya pulak. Collection duit raya tak memberangsangkan langsung tahun ni. Tetiba sedar yang diri ini sudah tuaa. HAHA



Comments

ayun said…
mieya, baju macam aku. hahahaha. tp aku punya purple
luvly mya said…
Oh yekeee. boleh geng. hehe. aku ada gak kaler purple. hee
nur dhiya' aida said…
hijau !! XD selamat hari raya :DD

Popular Posts