ChicKing! Apa tu chicking?

Hello and Assalamualaikum :)

Heyya people. Heee. Biar betul aku update blog sampai dua kali hari ni. Hellooo! Haha. Selalu nak update seminggu sekali pun malas kann. Takpelah, tengah mood rajin ni apa salahnya mencurahkan cerita dekat belog kesayangan yang telah lama diabaikan ni.

By the way, before that. Perasan tak blog aku dah lawa. Hahaha. Tak serabut macam before? Header pun dah ada. Haaaa,cantik kann.Thanks awak godek-godek cantikkan blog kite :') Hee.

Ha, tadi aku pergi lunch dekat chicking. What the fuu is chicking anyway. Tak penah dengar kan. Chic King ni is one of the fast food jugak la. Food dia exactly macam KFC. Well, saja la nak pergi makan kat luar kan. Dah seminggu asyik mengadap makanan kat Dataran Cendekia tu je. Bosan tahu! Ececehh. Maka tadi pergi la merajinkan diri keluar kat Seksyen 7. Tunggu bas tak sampai-sampai lama-lama decide nak jalan kaki. Panas dia bukan main tapi dek perut dah lapar sangat redahkan jelah.
Dia letak ayam-ayam dalam bucket macam ni. Tak macam dalam pinggan macam KFC tu. 
Semangat nak mencuba ChicKing ni sebabnya kawan aku la dok menggembar gemburkan yang diorang ni tengah buat promosi. Maybe promosi sebab baru bukak kot. Buy 1 free 1. Berbaloi la kan. Aku bab dengar free tu memang laju sikit. Hihi. Memang kedai dia baru bukak sangat kot. Pekerja pun tak sampai 5 orang aku rasa. Bayangkan lah, pekerja yang sorang tu la jadi cashier, dia jugak anta order dekat meja customer and dia jugak yang kutip sisa dekat meja lepas customer habis makan. :0 Aku dengan kawan aku dok gelak-gelak je kot. Semua dia yang buat sorang.
My Lunch date for today :D
By the way, ChicKing ni exactly macam KFC. Set dia semua sama. Ada snack plate, dinner plate and burger-burger dia lebih kurang sama. But, hey don`t underestimate, the taste is good. Taklah macam fastfood lain yang tiru KFC tapi rasa dia xsedap. Worth buying la and yet the price is more cheaper. Snack plate dia RM8 tapi tak include air laa.
Makanan yaAllah penuh atas meja tapi berdua je. HAHA
Yang best nya pun nak makan sini sebab promosi buy 1 free 1 tu la. Contoh kalau beli satu snack plate dapat 1 snack plate lagi for free.Kalau kau pergi berdua dengan kawan tak ke dapat satu snack plate dengan harga RM4 je. Tu la yang kata murah tuu. Hihi. Sesuai sangat la dengan status nak jimat tapi makan nak sedap aku nia. Tapiii promosi tu sampai end of this month je. Means sampai lusa je. Hahaha. Siapa rasa nak try dengan harga yang murah boleh la pergi ye.

Yummy! Oh ye, aku memang suka makan coleslow dengan sos. Hee
Apehal aku dah macam promoter tak bergaji ni. Ekekeke. Tak kisah lah kan. Aku suka coleslow dia. Sedap! And kuantiti dia banyak. Bhahahah. Dasar gemuk gini laa. Konon beria hilang lemak seinci malam tadi tup tup ni dok ganda kan lemak lagi. Tapii, tak de lah berganda kot lemak, pergi balik jalan kaki tadi. Tengah panas lagi kot-kot lemak tu terbakar balik kan. *sedapkan hati sendiri. Hihi. Ha, silalah pergi cuba-cuba. Hii

K bye semuaa, have a nice weekend :D

p/s: ramai tengah menggegar stadium ke malam ni tengok bola? Opss, tak minat la nak tengok. Hahahaha

Comments

Eda Amisha said…
> hye ...
kita da cuba ChicKing tp rasanya x suka sangat la ... hehhe ..
bareessence said…
sedap ke? nampak macam best!
Ninie said…
mula2 tgk gmbr kat dashboard mati2 aku ingat aiskrim mcm tutti frutti tu. hahaha
luvly mya said…
eda : haha, xsesedap kfc tapi okay laaa. :P
luvly mya said…
bareessence :sedap la jugak. have a try :)
luvly mya said…
ninie :asal? sebab bekas dia macam tu? bahahhaa

Popular Posts